lørdag 20. november 2010

Ting jeg ønsker meg til jul

I går kom jeg fram til at jeg faktisk ikke har noe spesielt som jeg ønsker meg til jul. MEN etter å ha tenkt litt på det, er det noen ting jeg skulle hatt, selv om det meste er ganske kjedelig.

- Blender
- Skåler/Djuptallerkner (særlig etter Markus mista den ene av de to vi har i gulvet og aldri gidder å kjøpe ny)
- Brødformer
- Flybilletter hjem
- Gode TV-serier på DVD
- Bra bøker som får meg til å lese istedet for å glo på diverse tomme nettsider
- Varme sokker, ullsokker, koselige ting.
- BESØK FRA NORGE!!!


Det var vel det første jeg kunne tenke på, sånn egentlig. 


SAVNET






Ellers mottok jeg i dag en mms fra Eli Marie om pusen som satt i vinduet og kikka på hundene som gikk forbi:






Søte pusen!

Husker hvordan han så ut for ett års tid siden








2 kommentarer: