fredag 5. november 2010

jobbsøking i England - screenshots

Nå har jeg søkt jobb på KFC, Aldi og Asda. Her er litt av tingene jeg måtte svare på. Da jeg søkte på Asda, fikk jeg faktisk 5 minutt på å besvare 10 spørsmål som handlet om vareleveringer og fakta man måtte svare på som "true" eller "false" etter å lest en tekst med fakta.




    Her er litt av den digre personlighetstesten jeg måtte gjennom da jeg søkte på KFC.





Lurer på hvem som svarer "Don't know"!



......ok




"medical examination if required"?




Fra personlighetstesten til Asda. Sykt mange spørsmål!



"I have never broken a promise"







"Please describe the most challenging experience of your life to date"

Da jeg søkte på Aldi, noe som minner om Lidl

2 kommentarer:

  1. hmmmm. spesielt.
    Ligner litt på alt jeg måtte svare på da jeg søkte på Dolly dimples og ICA her hjemme i norge. 10000 spm, og null som egentlig gav mening, men ikke i så stor grad som dette såklert.
    Jeg er imponert.

    Lykke til videre med jobbjakt ^^

    SvarSlett
  2. hahaha! mangle bare: "Har du noen gang vært i kontakt med kjente personer som; Harry Potter, Legolas eller Homer Simpson?"
    - ja
    - nei
    - vet ikke helt

    Aldi e jo skikkelig hit her da :P kanskje ikke så rart :P d kjæm jo fra tyskland ;)

    lykke t du Torun :D

    SvarSlett