lørdag 13. november 2010

Stakkars, stakkars naboer

Etter å ha fortært vår toad in the hole dro vi til The Hobbit for å møte Sean. Mange pints og penger senere, endte vi opp i leiligheten vår. Mennesker er jo generelt ikke kjent for å være spesielt stille etter inntak av alkohol, og det var vi nok ikke denne gangen heller. Jeg har ikke noe lydopptak, men jeg tror bildene taler for seg selv.


(hahaha, dør litt av det glade uttrykket til Iyad)




Prøver å finne ut hva som er bak gardinene.




...og over luka


I dag skal jeg gjøre kontrapunkt-leksa mi, øve, før jeg skal ned til sentrum på linsejakt. Jeg er nemlig tom for linser, og leveringa har ikke kommet enda. Bruker dagslinsene mine på dag 3 nå, og det føles litt rart. Senere skal vi på åpninga av det nye "torget" utenfor Southampton Guildhall, før vi forhåpentligvis skal ha Scrabble-kveld med Nora, Espen, Iyad og kanskje Sean.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar