søndag 7. november 2010

New Forest

Nå er jeg helt utslitt. Så utslitt at jeg nesten ikke orker å skrive noe mer enn at jeg i dag har vært i New Forest med Markus og Sean. Der var vi i 5-6 timer og i tillegg gikk vi oss bort. Jeg tror bare jeg legger ut noen av bildene, enkelt og greit.



   Sean fyller bensin - glad som alltid. Roadtrip!



 Det viste seg jo at Sean ikke hadde vantette sko. Tesco - every little helps.




Lettere surrealistisk bilde!






Punkegris!






Noen hester står langt inni skogen og følger med.





Her setter de opp varselskilt om at en ikke skal klatre på tømmerstokkene..



Akkurat der var det nesten litt norsk natur, faktisk!









Sean prøver Walters Mandler



Det var fantastisk godt med norsk sjokolade igjen!




Skoene mine



Kunne godt tenkt meg en sånn fin ballkjole, altså..




Ville ponnier igjen!







Enda flere griser! Grunnen til at de hadde griser i skogen var forresten at de spiste opp hasselnøttene (?). De var nemlig giftige for de stakkars New Forest-ponniene.































Røsslyng? Fra da vi trodde vi hadde funnet pub'en. Det hadde vi ikke...




Men til slutt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar