fredag 1. oktober 2010

I går var jeg på session!

I går var jeg på irsk session på en av de nærmeste pubene her, The Bent Brief! Jeg tok med fela og var i starten veldig usikker på om jeg skulle spørre om jeg kunne hive meg med, men da de spilte Kesh Jig, bestemte Markus og jeg oss for å gå og sette oss ved dem. Det resulterte i en utrolig koselig (og fuktig kveld, siden alle øltypene er gratis når man spiller) og vi ble kjent med skikkelig trivelige engelskmenn. Det er mange sessions rundt i Southampton på forskjellige pub'er etter når i måneden det er. Den på vår nærpub var hver tredje mandag i måneden, også var det en hver andre tirsdag osv.



Trenger jeg å skrive at det var ufattelig koselig, eller?




Og for en sjarmerende dialekt! *smelt*







Han med gitaren ligna så utrolig mye på Ørjan. Var helt sært




mmmmm....




6 kommentarer:

  1. haha, jeg leste sessjon, som om du liksom skulle i militæret x) utrolig morsomt når jeg faktisk forstod sammenhengen :P
    men det hørtes herlig ut da! :D
    Takk for middagstipset forresten;) det skal jeg prøve ut ;)

    SvarSlett
  2. Hahaha! Nei, fant ut at det engelske millitæret måtte være perfekt for meg!

    Skjønner at det høres sært ut med sånn muggost, men jeg synes faktisk det er en av de beste pastarettene! Kanskje litt for voksen smak når det er barn der, da. Tror ikke jeg visste helt hva det var første gangen jeg smakte det, for det smaker ikke muggost.

    SvarSlett
  3. Jaa! KJempeherlig! Æ spilt den der norske også. Den du lært mæ med oppstæmt bass. =D

    Så altså, NÅR du kjem på besøk, hvis det bli nå sånn da, så ta med fela!

    SvarSlett
  4. Hallo, din lille fjert, selvfølgelig blir det NÅR æ kjæm og ikke OM æ kjæm! Kommer i vinterferien seinest! :D OG Æ GLEDE MÆ. Jepp. glad i dæ torunhore <3

    SvarSlett