tirsdag 5. oktober 2010

turister

Tar helt av i dag med hele to innlegg! Etter skolen i dag var det virkelig strålende vær, og vi bestemte oss for å sykle ned til sentrum for å se oss litt rundt på turiststedene. Nesten hele Southampton ble jo bomba under andre verdenskrig... Tok selvsagt bilder:


The Bargate. Da jeg tok dette bildet kom det en inder på sykkel
Inder: Sorry....sorry!
Torun: ...huh?
Inder: This was built in 1140! *digert glis og sykle videre*

Med sånn skikkelig inderengelsk! Random!



Oppå en del av den gamle bymuren



Klø klø klø




    Er da noen gamle hus igjen i Southampton også!






   Fra den "finere" delen av kaia. New Forest i bakgrunnen.





nomnomnom





 Titanic-museum








Veldig standard restaurantbesøk med Markus....




Min mat





Markus sin mat






   "Den som spiser pølsemat og kjøttmat hele dagen, han blir så doven og så lat og får så vondt i magen"





PS! Til alle dere bekymra foreldre hjemme, så vil jeg bare si: den restauranten der hadde halv pris på all mat på mandag. Altså betalte jeg tre pund for retten min.

Og til mamma: lefsene er grove og det er rent kyllingkjøtt og grønnsaker.

5 kommentarer:

  1. ÅåH! Så fint, no glede æ mæ te neste uke ja!

    SvarSlett
  2. Hehe, du skriver så artig. Flink som klarer å spise sunt i England, det er ikke lett, det!

    SvarSlett
  3. Takk for at du kommenterer, Anita =D Blir morsommere å skrive da.

    Og nei, er virkelig ikke lett. Huff... Er fakisk billigere med mikromat enn å lage selv...

    Gleder meg kjempeutroligmassse til å få besøk neste uke! =D

    SvarSlett
  4. Torunbæsj, du må oppdater mer! :(:(

    SvarSlett
  5. SI DU, TALEBALE SOM ALDRI OPPDATERE MÆ PÅ LIVET PÅ FLATÅSEN! =(

    SvarSlett