mandag 11. oktober 2010

sykkel på asiatisk vis

Om to dager nå så er Ragni her! Gleder meg fantastisk mye til å få besøk og vise fram plassen her til noen sånn ordentlig. På lørdag skal vi i tillegg inn til London på dagstur!

I dag har jeg brukt dagen på Tesco sin egen interiørbutikk. Det sier seg selv at kvaliteten kanskje ikke er helt på topp, men en dyne er nå en dyne spør du meg. Da jeg sykla hjem fikk jeg utrolig masse rare blikk, noe som ikke var så rart, når jeg hadde lasset sykkelen med dyne, pute, to laken og et dobbeltsengesett SAMT diverse anna. Det hjalp heller ikke særlig at forhjulet mitt virkelig synger på siste vers for tiden. Det er skeivt, frynsete og rykker mot høyre når jeg sykler! I tillegg er det en liten del av ventilen som har falt ut, slik at det å fylle i luft er litt av en operasjon og det kommer nesten ingenting inn uten at nesten alt går ut.







I dag var forsåvidt den engelske dronninga på besøk i Southampton. Hun skulle døpe en båt. Vi fikk ikke sett henne, for hun var nede på kaia med mange andre tusen mennesker, men vi stoppet ved en stor folkemengde som sto på "torget" og så henne på storskjerm.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar