mandag 4. oktober 2010

første skoledag

I dag har jeg hatt min første ordentlige dag på universitetet. Det hele startet med et fantastisk flott førsteinntrykk som besto av at jeg måtte gå ut fra musikkteoritimen for å kaste opp.

Det hadde seg nemlig slik at Markus og jeg var på Wetherspoon i går kveld, fordi det var søndag og vi ikke gadd å lage middag selv. Wetherspoon er en engelsk restaurantkjede som generelt har ganske god mat for en billig penge. Jeg hadde lyst på noe med fisk, delvis fordi jeg ville være litt sunn. Ca et kvarter etter jeg hadde spist opp fikk jeg skikkelig mageknip, og jeg sleit skikkelig med å komme meg hjem fordi det var så vondt. Jeg var ikke kvalm - bare nesten. Da jeg sto opp i morges hadde jeg fremdeles mageknip, men jeg tenkte at dette kom til å gå over etter jeg hadde spist litt.
Da jeg kom frem til universitetet, og forsåvidt også kom for seint (egentlig ikke, men det virker som de starter fem minutt før tida) følte jeg meg skikkelig kvalm. Etter en halvtimes tid klarte jeg ikke mer, og var rett og slett nødt til å bare reise meg og gå ut.

Foreleseren, lærereren, professoren eller hva man skal kalle de, ble jo litt fornærma og spurte om det var han eller faget det var noe galt med. Ganske flaut. Heldigvis virka det som han forsto det, da jeg snakka med han etterpå.



Her er forresten fra grønnsaksmarkedet som universitetet har



  Det er en gang i uka. Ganske genialt!




I dag sto det en diger sklie der





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar