lørdag 30. oktober 2010

Halloween!

I morra er det altså Halloween, og selv om det er en amerikansk tradisjon, så har jeg fått inntrykk av at det er såpass stort her at det var verdt å kjøpe seg noe. Jeg fant ut at jeg ville være en random vampyr fra TV-serien True Blood, for da slipper jeg unna med å bare kjøpe tenner. Vampyrene i True Blood ser nemlig ut som normale mennesker. Vurderte også å prøve å etterligne Jessica, siden hun har rødt hår:



Nå har jeg sikkert brukt en time på å ta bilder av meg selv med juksetennene mine, og med en fantastisk stor dose selvironi, skal jeg legge ut noen av dem.





 Hvem ville vel møtt meg i en mørk bakgate nå?




GRRRRR




Sånn ser det ut oppi da. Kjempebehagelig.

8 kommentarer:

  1. "Ka flire du av?"
    -Torun
    "Åja, ka har a skreve no da"
    -Nei, hu gape med vampyrtenner..
    "Jahaaa?"

    SvarSlett
  2. Hahahahha! Dem andre bildan va virkelig så grusom og fæl at æ itj turt å legg dem ut. Det her va dem "bedre", også skulla æ få Markus te å ta bilde av mæ med dem nye klærn, men han bare knipsa mens æ snakka, så dem vart jo mildt sagt forferdelig.

    SvarSlett
  3. Markus har et talent der, til å fotografere når vi minst aner det :-)

    SvarSlett
  4. haha, æ torra ikke å flir høyt, men definitivt arti Torun :D

    herlig :D

    her e d sånn elsk/hat-forhold t Halloween :P alle hate d (fordi d ikke e tysk), men alle ungan går derre runden... æ trur ikke akkurat æ ska kle mæ ut i år... hehe, da trur æ at æ villa fått nån blikk x)

    kos dæ du Torun :D herlig :D :D

    SvarSlett
  5. hello in the luke! :D

    på det bildet nesten i midten der (der du e scary) va blikket ditt helt likt Bill Compton angry-style! Hoho, æ ble redd.

    Men vis oss "dagens outfit"; vi bryr oss ikke om du ble heldig eller ikke! (er jo tross halloween...)

    SvarSlett
  6. PS.
    godt at du har Tru Blood da, hvis ikke kunne det gått hardt utover de besøkende ungene, frykter jeg..

    SvarSlett
  7. Uuuh! Takk takk, for et kompliment!! Æ ska ta skikkelig bilde i morra, det e jo trossalt da vi ska ut. Mått bare test det, veit du! Fantaser litt om Bill Compton og Eric Northman og sånn. ååå, Eric Northman ♥

    Haha, ja.. Håpe det kjem nån unga, sjøl om æ tvile litt, egentlig. Vi bor liksom sånn bortgjømt bak et høyt gjerde... Men æ håpe æ sjer nån! Regne med det bli litt mer autentisk enn i Norge, sjøl om det itj e USA.

    SvarSlett
  8. Jaa. Eric Northman sku gjerne ha fått bitt mæ, for å si det sånn.. <3 <3 <3 <3 heehhh

    hoho, glæde mæ t helbilde!

    SvarSlett