mandag 13. september 2010

Under en uke igjen



Om en uke er jeg altså i England. Skummelt, og jeg har allerede hjemlengsel, selv om jeg sitter i sofaen på rommet mitt nå. I morgen klarer jeg såvidt å ha samvittighet til å komme meg utav huset for å kjøre med Tale, Idun og Thea til Levanger. Jeg skal nemlig besøke Ragni og Geir en siste gang før jeg drar. Blir trist bare av tanken...

I dag var vi (Markus, Mia, Jørgen og jeg) i Korsvika hvor vi tente bål og grillet pølser. Vi fant ca 10 sprøyter hvor av en var med nål og gørr inni, flere titalls blå "stilker" som likna veldig på q-tips uten bomull samt en stor rotte. En deilig dag med norsk natur der, altså! Markus hadde en teori om at det var kommet med kloakkutslipp. Altså at folk hadde kastet q-tips i do. Håper virkelig ikke det....

Etterpå hang vi i leiligheten til Mia og Jørgen på Berg Studentby, hvor vi så to episoder av Hotell Cæsar og  Jan Thomas' makeover av Christer Falck. Personlig synes jeg at hårsveisen han ble etterlatt med var minst like lite oppløftende som den han hadde før, men jeg likte å se han med to øyebryn!

Markus demonstrerer flyndrekast

Lurer på hvilke steiner det der er. De var veldig lette og hadde masse hull.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar