torsdag 16. september 2010

Pakka

Har nå pakka den ene kofferten, og jeg føler meg flink. Den inneholder en god del klær, ullgenser, dr Martens-skoene mine, en mandolin, diverse ark jeg tok vare på fra Heimdal og en grønn glassbolle som jeg vil ha med meg. (Håper ikke Markus leser dette, for da kommer han til å bli oppgitt, ettersom han sliter litt med alt han skal ta med seg)

Har også begynt å pakke mitt andre kolli (ikke collie, som en i klassen trodde det het da vi skulle til Praha på klassetur) og der har jeg andeføttene mine, notestativ, sånn til å ha tallerkner på (enda noe jeg egentlig ikke trenger å ha med meg), vinterkåpa mi og gryteklutene jeg fikk av Geir.

I tillegg føler jeg meg usedvanlig voksen og flink fordi jeg har satt meg grundig inn i hvordan vi skal komme oss fra Gatwick til Southampton. Resultatet ble tog, med et bytte på en stasjon som heter Clapham Junction. Det koster oss ca 190kr hver, og var billigere enn forrige gang jeg sjekka. Lurer på hvorfor! Jeg ble først kjempeglad, fordi jeg fant togbillett til bare 5 pund! Men da jeg skulle bestille, så jeg at jeg hadde bestilt for 19. oktober, ikke 19. september....
Uansett så lover jo det godt for Ragni, som skal komme på besøk den 13. oktober! Løp og kjøp på www.nationalexpress.com

Vurderer også å ha med meg favorittbamsen min, Oliver. Tenkte han kan være god å ha når jeg biter tennene sammen i hjemlengsel.. Aporopo hjemlengsel, "feel free" til å sende meg ting som f.eks Smash, Nøkkelost, norsk leverpostei, Walters Mandler og Melkedrøm i posten!
Min nye adresse er forresten: 71a Lodge Road, SO14 6

Ellers så jeg på "statistikk" over bloggen og lurte på hvorfor jeg hadde tyske lesere. Jeg tenkte med meg selv at "Jeg har nå hørt at tyskere er glade i nordmenn, men forstår de meg bra?".
Men det er jo selvfølgelig bare kjære Ida!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar