lørdag 25. september 2010

Leiligheten



 Her er altså stua. Som sagt var sofaen og stolen det styggeste og ekleste jeg har sett i hele mitt liv, så det ble dekket over med to lag tepper fra IKEA. Angående det skjerfet (?) som henger ned fra takvinduet, så hang det der fra før. Skal finne noe annet, men grunnen til at det henger der er slik at vi får tak i vinduet når vi åpner det. Det kan nemlig åpnes ganske mye. TV-signalet tar vi inn med antenne og sånn boks, men signalet er ganske dårlig selv om vi kjøpte en middels dyr antenne. Vi må stadig opp og snu og vri. Nå står antenna på den stolen der. 


I dag sender de "Pinlige Sykdommer". Jeg gleder meg! =D Kanskje Ragni og jeg kan se det på hver vår kant av Nordsjøen.


Flotte kinabilder som hang her fra før, ja, samt TVn. Liten, men stor nok!


Andre delen av Stua. Snedige vinduer! Det som er litt koselig er at vi ser rett ned på en barneskole. På hverdagene kan vi spise frokost og se på uniformerte barn som leker. Ganske søtt!


     Skolegården



Her er altså litt av kjøkkenet og gangen, med inngang til soverommet. Døra til gjesterommet/datarommet til Markus, er til venstre

    
Kjøkkenet med litt skitten oppvask. Vi har så lite kjøkkenutstyr at vi slipper at oppvasken hoper seg opp..


   Gjesterommet med Markus. Han sitter nå der og spiller, som vanlig -_-


En veldig liten gang - med teppegulv

3 kommentarer:

  1. Herlighet! Det er jo kjempefint, Torun! :D
    Nå gleder jeg meg ekstra mye til min lille visitt. Pinlige sykdommer ja, hvilken sesong sender de på den kanten av nordsjøen da?

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke sikker hvilken sesong, men er vel sikkert samma som sendes i Norge.

    Jada, det er kjempekoselig her, synes jeg! Trives veldig godt i leiligheten. Nesten litt for godt, så det nesten er vanskelig å gjøre noe anna enn å kose seg her med telys, pc og tv.

    SvarSlett
  3. Å herregud, så fint, Tor! Gleder meg utrolig til å besøke deg og se det på ordentlig og sitte og knise litt inni meg av kinabildene dine! Ps likte lampa i stua. Og høyden, skråtak nesten? KOAL! HURRA!!!

    SvarSlett