søndag 26. september 2010

Flere mobilbilder

Gikk meg en tur i sentrum og går og tok noen flere mobilbilder.

 I tillegg har jeg snakket med to typer gamle engelske mennesker: den første var en gammel dame. Jeg sto noen meter unna henne i et lyskryss. Hun bar på en haug med bæreposer og jeg sto og vurderte om jeg skulle hjelpe henne, for hun var tydelig gammel. Samtidig virket hun veldig spesiell, så jeg bestemte meg for ikke å spørre, og gikk videre ned mot byen i rolig tempo. Da gikk hun kanskje 10 - 15 meter foran meg. Plutselig snur hun seg, og virkelig roper "STOP FOLLOWING ME!", og jeg ser meg forvirra rundt og lurer på hvem hun mener. Jeg fortsetter å gå. Noen sekunder etter snur hun seg igjen og roper "PISS OFF!" og "STOP FOLLOWING ME!" igjen.  Jeg innser at hun tror at jeg følger etter henne (selv om vi gikk med flere andre mennesker ned hovedgata), og etter å ha hørt henne rope de samme glosene flere ganger, samt "I know what you want!" legger jeg ruta om en av byparkene.




Veldig fint! Masse fine trær og eksotiske planter




Skikkelig bambus og greier!

Den andre gamle jeg møtte var en gammel engelskmann. Jeg satt på Asda og venta på Markus, som var inne på butikken. Han har vært så heldig å funnet seg en brukt sykkel, og han måtte ha en sykkellås. Jeg satt i mine egne tanker og trykket på mobilen min og klødde en hund som også satt og venta. Da kom det en gammel mann bort. Han, i forhold til den gamle dama, var ekstremt sosial og veldig hyggelig. Han fortalte om en hund han hadde hatt i fem år, men som han måtte kvitte seg med fordi kommunen en dag sto på døra og sa at han ikke fikk lov å ha hund i leiligheten sin. Samtidig gleda han seg sånn til kvelden, for da skulle han hjem og se X-Factor, ja! Han ble mildt sagt henrykt da jeg fortalte at vi hadde X-Factor i Norge også, for det syntes han var morsomt.




    I Southampton har de faktisk starta med en del juleprodukter allerede. Herremin!



Også har de skikkelig spesifike kort til virkelig alle anledninger! Haha






Derfra gikk jeg videre til en butikk som heter "Forbidden Planet". Der har de utrolig mye morsomt, nerdete og rart. Blant anna fant jeg:


Dexter actionfigur!



Tru Blood på flaske! Faktisk kan man drikke det. Står på ingrediensene at det er blodappelsin.




     Vet at det ikke er helt riktig prioritering av penger, men jeg bare måtte ha den koppen her!




6 kommentarer:

  1. Ååh! Æ veit en pappa som ska få sæ true bloodgave æ ja!
    Huske nå vagt om et kort du fant te mæ, nysgjærri... Å, snakke folk te hverandre dær. For nå luksus. Må jo vær my hyggelier enn usnakkende norge.

    SvarSlett
  2. MEN Å!!! TRU??!?!??!?!?! Blood?!

    SvarSlett
  3. Det står Tru blood på flaskan i serien også, faktisk!! Stussa litt først æ å!

    Jaa, du må kjøp sånn te han, ja. hahaha!

    SvarSlett
  4. Hahaha, måtte le av den gamle paranoide dama!

    SvarSlett
  5. AWEsome med tru blood og kopp fra Merlotte's! æ å vil haaa!

    SvarSlett
  6. Ja, hahaha! Er så mye snålt rundt her altså, Anita.. herregud..

    Jeg kommer forresten til Stavanger i jula! Men det fikk du vel med deg =)

    En kan sikkert bestill fra ebay? Dem hadd sånne t-skjorta fra Merlotte's også, Fride! :D

    SvarSlett