søndag 26. september 2010

Southampton Common

Hurra! Jeg har kjøpt meg en drittsykkel! Den kosta rundt 260 NOK og har to forskjellige hjul. Likevel fungerer den flott, og i dag sykla jeg til den store parken som ligger ganske nære der vi bor, nemlig Southampton Common.



Her er altså min "nye" sykkel. Et tynt og et tykt dekk som ikke passer.
Det tjukke dekket gjør også at bakbrensa ikke funker.




Føltes nesten som å være i bymarka




Sånne som vi pynter med til jul!


    ......plutselig havna jeg på en kirkegård - Southampton old cemetary



     Men det var faktisk ganske spennende fordi det var utrolig mange gamle spesielle gravsteiner der!




Som her for eksempel




Eller her




Eller hva med et helt hus?


Og Ida - hva i all verden er dette?



En liten sjø

Og til de som tror jeg koser meg med varmegrader, så kan jeg bekrefte mine mistanker om hvor rått og kaldt det er i England. Brrrrr!! Jeg må kjøpe meg hansker og lue.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar