onsdag 9. mai 2012

Mobilbilder






Øver til eksamen med Iyad på øvingsrom. 


Markus og jeg oppdaget en botanisk hage rett bak Student's Union på universitetet.

Kart over hagen.


Steve fra Liverpool spiller på The Art House. 

Jeg har trent nesten hver dag siden jeg kom tilbake etter påska og har nå gått ned fire kilo. Jeg har en fast joggerunde gjennom Southampton Common hvor jeg løper innom Southampton Old Cemetery. Der var det et stort tre som hadde falt ned. De store røttene hadde åpnet flere gamle gravsted. Det så skikkelig skummelt ut.

Det er mange rare gravsteder på kirkegården. Her var det flere maleri.

Ekkelt bilde..


I dag da jeg var ute og jogga traff jeg på en stor gruppe med millitærfolk. De var ute og trente med både millitærstøvler og uniformer. Jeg så dem først da jeg kom gående langs den asfalterte stien ved det store området i parken. Der sto de på linje og kikka rett på veien. Jeg følte meg akkurat som den katten da jeg gikk raskt forbi den lange linja med veldig seriøse, godt trente soldater. Etter ei stund tok de meg igjen, og det var ikke måte på hvor lang rekka var. Derfor bestemte jeg meg til slutt for å jogge med de som var lengst bak. Jeg hold ut en liten stund, og da de til slutt snudde var jeg helt kjørt.



Spilte på en slags dansetilstelning med Folk Society.

John fra FolkSoc.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar