søndag 18. mars 2012

Jeg ønsker meg nye sko..

Joggeskoene mine passer ikke til foten min. Nå har jeg jo brukt dem noen ganger, og hver gang får jeg skikkelige gnagsår etter bare noen hundre meter. I dag gjorde det vondt FØR jeg hadde begynt å jogge. Da jeg kom hjem og tok av meg sokken, var dette synet som møtte meg:


Skal jeg poppe eller vente? Det gjør ganske vondt å gå nå.. Den buler skikkelig ut.



Forrige helg hadde vi noen folk her, og vi grilla i "hagen". Koselig! Tok mange flere bilder fra dagen etterpå også, da vi dro til stranda i Bournemouth, men jeg finner ikke kabelen til digitalkameraet mitt akkurat nå, så det får vente.

Pølser, kylling og maiskolbe.

2 kommentarer:

  1. Hadde blemma vært på alt annet enn hæla, ville jeg poppa. En hæl er ganske sensitiv, vanskelig å gå om den er vond. Dilemma!

    Ellers; god bedring!

    SvarSlett
  2. Jeg poppa akkurat! Masse blod! Men det gjorde veldig vondt uansett, ettersom jeg tråkka litt på den hver gang jeg satte ned foten. Så egentlig tror jeg det blir bedre nå :)

    Takktakkk!

    SvarSlett