søndag 23. januar 2011

Møt Piekut og Drabkin

På fredag skjedde det noe spennende her i huset. Vi har fått oss to samboere! Før samtlige lesere hyler av redsel, må jeg forklare følgene:


- Levetid 2 - 3 år
- Både Iyad, Nora, Gavin, jenta som hadde dem før (og forhåpentligvis Sina etterhvert) har sagt ja til å ta vare på dem når vi skal til Norge
- Rotter er svært intelligente dyr, lukter ingenting og er veldig renslige





Dette er Piekut. Han er den mest kosete. Piekut er oppkalt etter foreleseren vi har i jazz/pop.




Dette er Drabkin! Han er mye større og sjefer over Piekut. Han kan dessuten finne på å bite litt etter fingrene, for han hater virkelig å bli løfta på. Det er derfor Markus har på seg hansker...



Hihihi!
(Gavin sitt elektriske trommesett i bakgrunnen, ikke vårt)


Piekut er en skikkelig koseklump!



Han lå og sov på meg i hvertfall en halvtime, før jeg bestemte meg for å flytte han tilbake til buret.


Jeg kjøpte dem av ei jente på fredag for 30 pund. Det inkluderte begge rottene, stort bur, utstyr og mat. De er ca. et år gamle. Det er jo litt trist at de ikke lever så lenge, men samtidig ganske praktisk, for det er bare hunder og katter som får lov å bli med til/fra England.


Avslutter med litt tilfeldige rottevideoer på youtube.









.......Litt overbevist?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar