tirsdag 5. juni 2012

Kommer hjem snart!

Jeg har vært ganske elendig til å oppdatere bloggen i år, men her kommer noen flere mobilbilder. Eksamenskonserten min gikk ganske bra. Jeg var veldig nervøs, men klarte å beholde roen. Jeg hadde ikke så mye publikum, noe som var min egen feil fordi jeg ikke hadde invitert særlig mange. Blant annet var Markus, Nora + hennes mor og besteforeldre i salen. Gamle damers entusiasme i publikum bør aldri undervurderes! 

På torsdag drar jeg hjem til Trondheim. Det blir godt. Jeg har fremdeles ikke startet å pakke. I morgen kveld skal vi ha BBQ i "hagen" og på onsdag har Markus sin eksamen + gig på kvelden, hvor jeg skal spille og synge. 

Jeg er fremdeles glad jeg valgte å dra til England, for jeg føler jeg lærer så mye hele tida og jeg har utvilsomt utviklet meg mye både som person og musiker. Nå er det bare ett år igjen, og jeg gruer meg litt til å bli ferdig allerede. Det kommer til å bli veldig rart å bare forlate alle de jeg har møtt her, og tenke på at jeg kanskje aldri ser de igjen. Jeg tror jeg kan snakke i timesvis om alle jeg har møtt, de har så vidt forskjellig bakgrunn, men det skal jeg selvsagt ikke gjøre her.



Fint med usikt til kjernekraftverk..

Michal og jeg stoppet på en lokal pub i området som var skikkelig koselig. Veldig britisk.

Jeg har ikke lagt ut disse bildene før, men dette var det jeg gjorde på 17. mai. Jeg dro til Salisbury med gruppa Threepenny Bit for å tjene litt penger. Det ble rundt 45 pund hver etter ca fire timers spilling.

To fra Threepenny Bit, Guy og Jason.


Dagen for eksamenskonserten skulle vi frakte et Hammond-orgel i den lille bilen til gitaristen, Ben.

Orgelet gikk ikke inn i Bens lille stasjonsvogn, men vi fikk plass i Iyads Nissan Micra. Helt sant!


Forrige lørdag dro jeg til Winchester for å spille på en veldedighetkonsert inne i et kjøpesenter. Britene feiret May Fest, og her ser vi middelaldrende amatører som danser engelsk folkedans.



Vi satt oss ned ved Winchester Cathedral.

Fra Markus og Iyads ensemble-eksamen. Jeg styrte det visuelle, yay!

Dro på siste FolkSoc-møte før sommeren og Lee hadde med kake til meg. Veldig snilt.

Flere fra Threepenny Bit spiller utenfor studentpub'en.

1 kommentar:

  1. Så koselig med masse bilder!
    Misunner deg sånn Englandsoppholdet ditt.

    SvarSlett