mandag 9. mai 2011

Her er det sommer!

....og jeg er SÅ allergisk. Jeg trodde kanskje at det skulle gå over når jeg kom meg unna bjørka, men det gjorde det ikke. Det har vært nesten bare finvær siden jeg kom hit, og det er herlig! Har nesten ikke tatt noen bilder, selv om det er utrolig mange flotte trær og sommerting overalt, fordi jeg har ligget litt på latsiden når det kommer til bloggen.

Nå sitter jeg og tar igjen det jeg ikke fikk gjort i påska, og jeg har egentlig sykt mye å gjøre de neste ukene. Den 26. mai har jeg fiolineksamen, og jeg merker at jeg begynner å bli nervøs allerede. Dessverre har jeg fått igjen plagene jeg hadde med håndleddet. Kanskje litt på grunn av at jeg var med å bære orgelet opp trappene? Forhåpentligvis går det over snart, for jeg har ikke tid til å legge bort fiolinen.





Nå sitter jeg og jobber. Gjett hva jeg skriver om'a! Mange forskjellige kilder, i hvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar